onsdag 17 november 2010

Som jag jobbar med dessa mina sidor! Allt går så trögt när jag hela tiden måste lära mig allt. Jag  hittade ju en sida där man kan testa sin sida hur bra sökmotorerna kan hitta sidan. Jag började på mycket låga procenttal och har nu lyckats få upp båda till drygt 70%. Mer tror jag faktiskt inte att jag mäktar med med de kunskaper jag har. Men jag är supernöjd! Vad bra jag är!!!
Kanske kan besöksfrekvensen öka?
På tal om besök. Idag har vi varit och lyssnat på Maark Lewengood. Han är en helt fantastisk talare och underhållare! Fantastiskt stor publik var det också, mycket mer än arrangörerna trodde. Stolarna räckte inte på långa vägar. Vi var där en hel timme innan och ändå var det slut på stolar redan då. Vi fick ett par av de allra sista.
Jag har även varit och tagit blodprover i dag som sömnlabbet har begärt. Spännande att se vad de visar.
Katterna har blivit vallade ute en stund och de såg faktiskt ut att njuta av den smått ofrivilliga (från början) promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar