fredag 5 november 2010

Kära vänner och andra medborgare. Jag har äran att tala om att min hemsida har fått tillökning. Gå gärna dit och kolla på sidan "Naturen" och skriv sedan en kommentar i gästboken. Ingen annan får läsa vad ni skriver om ni markerar privat.
I dag har jag haft kontakt med sjukvården pga mina axlar och vader. Axlarna håller mig vaken på nätterna de få stunder då jag normalt skulle ha sovit. Jag sover ju redan innan fruktansvärt dåligt och att sedan behöva bli väckt av att det värker är inte roligt. Jag kan snart inte i fungera i dagen heller. Efter viss tvekan gick jag en prommenad idag och konstaterade att armarna måste vara nerstoppade i fickorna om det ska gå.
Vaderna har jag också värk i. Om jag sitter stilla för mycket, om jag går för mycket, om jag har skoiläggen för mycket/för lite osvosv.
Nåja det finns ju de som har det värre eller hur? Jovisst, men det hjälper inte mig. Och inte sjukvården heller(än).
Men nu har jag gnällt färdigt för i dag. Det var i alla fall en helt fantastiskt skön dag idag med strålande sol och frost på backen och bara ett par grader över nollan. Dessutom proppat med fåglar vid det "dukade bordet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar