lördag 27 november 2010

En hetsig lördag. Gubben tvättade och jag höll på att "jula". Han blev fruktansvärt stressad på mig för att jag höll på med en massa, rörde till och störde balansen. Jag blev också stressad av att jag knappt får röra mig när han är hemma. Det här måste vi jobba på och kanske ta lite mer hänsyn till varandra.
I morse kom det två smutsiga päron hit och lånade duschen. De var fortfarande utan vatten och skulle åka till min dotter samt sova på vandrarhem för att se`n dra vidare till en väninna till mamma. Då ville de vara lite renare än vad de var. Knepiga människor det där.
Det är konstigt att städning och renovering är så lika varandra. Man börjar lite här och lite där och helt plötsligt är hela huset/lägenheten upp och nervänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar