fredag 19 november 2010

I dag har jag faktiskt inte gjort särskilt mycket. Det enda förutom rutinerna har varit att stryka. Det mina herrar och damer tyder på att mina axlar känns mycket bättre. Långt ifrån bra men bättre.
Vi var och handlade i dag också. Vi brukar aldrig handla på fredagar och jag ångrar att vi gjorde det. fruktansvärt med folk att jag först inte trodde det var sant. Det är alltså värsta julrusningen redan nu och det är över en månad kvar. Vart får folk alla pengar ifrån?
  Jag fick post från gamla vårdcentralen. Jag ska tydligen till en kurator. Ja ja, det är inte så farligt som det låter. Vad jag gissat mig till är att det är en KBT kurs i att sova som är på remiss från Sömnlab. Lite spännande igen då.
Dessutom har jag fått en tid till sjukgymnasten för mina vader.
Nu börjar jag röra om i grytan igen som bara stått och småputtrat ett tag. Allting måste ju upp i dagern snabbt nu. Det är bara tre månader som jag har på mig att skaffa alla intyg från alla håll och kanter. För att få dem måstejag träffa alla nya aktörer på nya vårdcentralen som får bedöma mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar