torsdag 11 november 2010

Dagen började med stress!!! Jag satt lugnt och skönt halvslumrande i fåtöljen när den fina ide`n kom att sätta på datorn. Alltid finns det väl någon undersökning att göra. På startsidan har jag en kom i håg lapp. En rensning behövde göras så Avesta åkte i papperskorgen. Nästa var frissan. Hmm datum 11 tid 09.00. Snabb titt på datorns datum och tid. Datum 11 tid 08.38. Paniken utlöstes med det samma. På med alla kläder och  iväg utan tand eller hårborstning. Tro det eller ej men jag han och hade dessutom nästan 5 minuter tillgodo. Några kontanter hade jag naturligtvis inte så jag fick återkomma. Det blev en längre prommenad i strålande vinterväder och till affären för att ta ut pengar.
Sedan kom nästa panik. Det finns ingen matlåda till gubben! Fram med den gamla, frysta portersteken. Eftersom det inte finns några grönsaker heller så gick allt köttet till honom och jag får trolla med knäna i morgon men jag är van.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar