måndag 15 november 2010

Denna dag har känts lite bättre. Jag var ut och gick i det uppfriskande regnet i morse och det gjorde att humöret lättade lite. Mest har jag förstås suttit vid datorn. Jag hittade en spännande sida där man kan testa sina hemsidor/bloggar hur bra de är för diverse sökmotorer att hitta. Mycket spännande i och med att jag har mycket reklam på mina sidor så vill jag ju att alla människorna där ute ska hitta till just min fantastiska sida.

Har du tänkt på en sak? Det är snart jul! Titta gärna på mina andra sidor här på bloggen. Det kanske kan vara något. Jag har en bra hemsida också om du inte har upptäckt det än. http://www.karins-hemgjorda.se/ där kan jag rekommendera telefon påsen/väskan. Jag har en själv och den är otroligt bra. Du vet var du har den och den är skyddad från repor. Dessutom kostar den nästan inget alls. 30kr + ev. frakt. En perfekt julklapp för alla människor och för alla plånböcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar