tisdag 9 november 2010

Intressant besök idag på bibblan. Bengt af Klintberg folklivsforskare. Han berättade en del om sägner och skrönor som tidigare inte har nertecknats. Underhållande men, han hade kunnat göra programmet mycket mer intressant och levande. Det blev tämligen segt och ganska mycket upprepningar. Ändå  försvann en timme väldigt fort trots att axlarna värkte hela tiden.
Bassängträning blir det inget mer för mig på ett bra tag. Jag försökte göra 1/4 av vad jag brukar men det var nätt upp att jag orkade genomföra.
Snön vräker ner och vindarna viner med den. Undrar hur det går i morgon? Jag ska till sömnlabbet i Avesta och prata om den medicin som de har skrivit ut åt mig. Den är inte särskilt lyckad då jag inte sover så mycket bättre av den och framför allt så har jag gått upp över 10kg på ett år. Ändring efterlyses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar