måndag 4 april 2011

I söndags var vi till mina päron och förberedde för målning i deras vardagsrum. Jag tänkte passa på att fixa det nu när de är bortresta så de slipper åtminstone den lukten. Sedan kommer golv sliparen men det får de väl stå ut med.
Med företagstarten har det inte hänt ett dugg mer än att budget och affärsplan är klar och inskickad till näringslivet för kontroll.
Våren kommer sakta, sakta. Det var ett ordentligt vårregn i söndags som tillsammans med plus grader tog bort rejält med snö. I söderlägen har det kommt krokusar och snödroppar. Det kanske lyckas i år med att bli en vår.
Jag har äntligen fått en remiss skickad till ortoped angående mina axlar. Ska bli lite spännande att höra vad de tycker.
Sjukgymnasten tycker inget utan ger mig bara nya träningsövningar. Snart får jag väl sluta göra något mer än att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar