onsdag 6 april 2011

Igår var jag till Blg och målade i päronas vardagsrum. Vilken skillnad det blev! Innan såg väggarna ut att vara sotade vilket de kanske också var då de haft oljepanna förut. Nåja, det behöver i alla fall målas en gång till och det ska jag göra idag. Det blir spännande att se hur det ser ut när jag drar bort tejpen. Alltså hur mycket färg som har smitit under. Vi har också hjälpt dem att flytta det mesta av deras möbler in i sovrummet. Jodå, de kommer fram så de kan sova i sängarna. På måndag kommer golv sliparen så de har bara helgen på sig att flytta alla möbler.
I går em mådde jag superdåligt! Jag slutade tvärt med en medicin som jag bara hållit på med en halv vecka (hormoner). Det skulle man inte. Det skulle ha varit nertrappning men det visste inte jag. Fyra timmar tog det innan avgiftningen var över. Hemskt var det, så jag kan till viss del förstå tex knarkare som måste sluta. Det måste vara etter värre. Anledningen till att jag slutade var att de inte hjälpte, jag fick värmevallningar och gick raskt upp två kilo igen. På fyra dagar! Nej tack! jag får prova något annat i stället. Det finns ju på hälsokosten också.

1 kommentar:

  1. Va´duktig du är. Nu blir de överraskade när de kommer hem.Vi hoppas att du kunnat ta paus och njuta av det underbara vårvädret.
    Kram från Stina o Court

    SvaraRadera