torsdag 18 november 2010

Så har ännu ett år gått. Jag menar bara sedan förra vaccineringen. Sprutan insprutades idag. Jag tror att jag var den enda under 70år.
Det var en stor utryckning när jag gick, Det var två stycken av allting tror jag men det var bara en lätt skadad. När jag se´n gick hem från vårdcentralen var det en väldigt stor blodpöl i en korsning men den såg inte "naturlig" ut tyckte jag för det låg svarta korvar runt om som såg ut som blodiglar. Den som lever får se men konstigt var det.
Gubben försov sig i morse så han fick ta bilen, Han blir alldeles konfys när han sover över. Jagar upp sig som ett skenande ånglok. Vem vet då vad som händer med lilla hjärtat.
Jag har beställt tid till sjukgymnasten nu, för mina vader, till den 30 november. Ska bli intressant att höra vad vad de kan komma med för förslag den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar