fredag 26 november 2010

Jay, Jay,Jay! Han gjorde det igen! Jay Smith från IDOL. Undrar just om han kommer att klara sig mot Olle i globen, för jag misstänker att det kommer bli de som fightas till slut.
  Jag kunde inte hålla mig idag utan nu har jag satt upp röda gardiner ut mot vägen. Någon vecka för tidigt men det är i alla fall  1 advent på söndag så då är det legitimt.
Gubben, han gick och lade sig redan klockan sju i kväll. Undrar vart det ska ta vägen?  Blir han sjuk eller är han bara trött.
Andra natten i nya sängen gick också bra. Nu har jag höjt lite i båda ändarna . Mest för fötterna, för jag tror att det kan vara bra för mina RLS.
Pärona har varit utan vatten pga en vattenläcka ända sedan tidigt i natt. Sent på em fortfarande inget vatten.
          Äldsta katten är knäpp ikväll. Antagligen är han nödig och dels är det stängt men även om det var öppet så är det för kallt och för blåsigt. Så han vet inte på vilket ben han ska stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar