torsdag 25 november 2010

Brrr! Vad kallt det var att gå idag. -7 och blåst för -15. Nåja, jag har i alla fall sovit relativt skönt i nya sängen. Förhoppningsvis så kommer det att bli ännu bättre när jag vant mig vid madrassen. Nu blir det att åka en sväng upp till soptippen igen. Det är konstigt att det blir så mycket sopor för att man köper en ny sak. Eller...kanske ska vi ta upp resterna till stugan? Om inte annat så går det ju att elda med dem. Alltså, jag pratar nu om sängresterna. Förpacknings-resterna måste ju ändå till tippen.
          Fåglarna fortsätter att äta som galningar och jag försöker som en galning att köpa lego på tradera och sälja saker på tradera och andra ställen. Köpandet går inte så bra. Det springer upp i summor som är hutlösa och jag som ska ha det till julklappar. Säljandet går inte heller bra. Jag är väl för dyr men jag kan väl inte skänka bort sakerna heller? I värsta fall får väl allt vara kvar till loppisarna i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar