söndag 14 november 2010

En ny dag med nya prövningar. Det var en lika trög och tråkig dag idag. Jag har inte ens varit ut och gått utan valde i stället att laga mat och läsa. Det var antagligen snorhalt i modden så jag hoppas att det blir kallt och mera snö så man kan gå lite säkrare.
Min skrivare har bara krånglat. Jag lyckades hitta jättefina foton som jag tog förra vintern och skulle skriva ut dem idag men skrivaren tar inte papperet. Någon som vet hur man gör?? eller vad det är för fel??
Äldsta katten är ett hår av hin! Han är så irriterad när han inte kan gå ut som han vill. Det är läskigt med vatten både i fast och flytande form. Det får inte vara det minsta kallt och blåser det hamnar pälsen i olag. Följden blir att han har alla nerver på utsidan och det är den andra katten som får sota för allt elände. En sur, gammal grinig gubbe! Blir de sådana alla "manfolk" tro? Tycker mig märka det på gubben också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar