lördag 18 september 2010

Vilken dag! Jag började i morse med att plocka ihop smutstvätten åt min man som har hand om tvätten. Därefter började jag med matlagning. Veckan som kommer har jag en massa möten : läkare, tandläkare, två ggr bassäng träning, astmasköterska och säkert något mer som jag missat eller glömt. Därför kände jag att jag behövde laga mat för hela veckan. Jag lider av odiagnostiserad fibro och stressöverkänslighet och med så mycket att göra under veckan kommer jag att vara mer än slut ändå varje dag.
Bassängträningen är ganska skön, men skönast är bastun efteråt. Anledningen till att jag fått möjlighet utnyttja den sköna värmen i bassängen är att mina axlar krånglar och gör ont. För att behålla den rörlighet jag har så krävs träning utan belastning.
Jag vattnade mina stackars blommor också så nu är jag sängfärdig, men det blir väl att sitta framför tvn en stund i alla fall.
Katterna tror jag har gått in i någon sorts koma. De bara sover och hittar inte på något skojigt eller busigt.
Tråkmånsar!!!
I alla fall.... i morgon tror jag att det kommer in nya bilder på min hemsida men bara om jag orkar upp ur sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar