onsdag 29 september 2010

Igår var jag till tandis. Fast jag vet att jag inte har några hål så är det lika nervöst varje gång. Inte mycket tandsten heller. Vad jag inte kan begripa det är hur det kan vara så himla dyrt? 730pix bara för at skrapa tandsten och putsa upp ytan. Inte ens trettio minuter tog det.
Mina nya ilägg till skorna är fantastiskt sköna. Jag tog en omväg hem från tandis bara för att det var så skönt att det inte gjorde ont.
I dag ska jag i alla fall åka till föräldrarna igen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag mer än att klippa pappa men det brukar lösa sig.
Minusgrader har det varit i natt också så nu får jag ta det lugnt ute på skogen.
Katterna tycker att det är blä just nu när det är kallt ute, men inte jag för då får jag sova ända tills gubben går upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar