onsdag 15 september 2010

Idag har jag varit hem till min föräldrar. Jag tog med mig mamma ut på en överraskning. Vi åkte till närmaste större stad och gick på museum. Riktigt trevligt må jag säga. Pappa fick inte följa för han var till vårdcentralen för att försöka få hjälp med en vaxpropp, men där s-t han en lök. Det blir inget av med det sa de, du får gå hem och försöka själv först och lyckas inte det så är du välkommen tillbaka till doktorn. 60kr tack och hej.
Visstja, mamma och jag var på 2 st andrahandsaffärer också. På den ena köpte jag 3 t-tröjor till "gubben" för 11,50.! Det må jag säga var som hittat. Fler sådana fynd tack.
När jag kom hem kom grannfrun samtidigt och frågade då om vi ville följa med och titta på deras nya katt.
JAAAAAAAAA sa vi och blev helt betagna av detta lilla charmtroll. Så söt, så söt.

Nu är det dags att rensa de allra sista lingonen för i år. Det skulla bara bli regn framöver och sen är det älgjakt och då är det bäst att hålla sig borta från skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar