måndag 27 september 2010

Ja, nu har jag slarvat igen. Fredag hände inget särskilt, mer än att jag hämtade gubben efter jobbet och se´n åkte vi till skomakaren och köpte nya hålfotsinlägg igen. Nu är det de högsta som finns för fotvalvet. Nästa steg är sulor gjutna efter mina fötter.
Lördag var en riktigt, riktigt våt dag. Hm det där lät inte riktigt rumsrent tror jag. Det spöregnade precis hela dagen, det låter bättre. Skönt var det för då kunde vi bara sitta och kura hela dagen och ta små tupplurar.
Söndag var vi bjudna till mina föräldrar på mat och för att fira min lillebror som inte är så liten längre (51).
Av oss fick han både ballong,leksak och godis. Alla attribut för att fira en bra födelsedag. Supergod mat var det dessutom. Tack!mamma.
Idag har det varit en inte fullt så bra dag. Jag glömde ta min RLS medicin i går kväll och då blir jag så fruktansvärt dålig, ingen styrsel i armar och ben, illamående och jättetrött. Dessutom skulle jag iväg till bassängträningen kl 10. Ingen höjdare med andra ord. Halv 7 tog jag tabletten och lyckades se`n vara uppe till halv 8 men då var det bara sängen som gällde. Jag och Fia sov till 9.30. Jag åkte ju i alla fall och tränade men det var inget vidare...
Stråland sol är det i alla fall så i natt blir det säkert kallt igen. Hörde att det varit -5 vid stugan. Inte bra för vi har inte "vinterbonat" eller slagit på värme än. Tur kanske att föräldrarna åker upp på torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar