tisdag 24 maj 2011

Just nu känns det som förgjordat. Ortopeden säger att det inte finns några fel, att det är helt normalt att ha ont i axlarna när man kommer upp lite i ålder. Lika vanligt som höft och knäont. Det hjälper inte mig! Är det någon som vet vart man ska vända sig för smärtproblematik?  Jag funderar på om det är fibron som spökar eller om det kan vara så att jag drabbats av sömnsjuka? Båda har väldigt närliggande symptom. Fibron verkade inte riktigt stämma in när jag försökte få en diagnos för ett antal år sedan. Dels fattades det två punkter , dels var det mer koncentrerat på höger sida än vad det skulle. Nå,  just nu skit samma. Ortopeden  skulle i alla fall skicka mig till magnetröntgen i Falun, varför man nu ska kosta på så mycket när jag nu är så gammal och det är så vanligt med onda axlar. Ja, jag hör att jag är sur. Jag är sur för att ingen tar min smärta på allvar.

På företagsfronten händer inte så mycket just nu, igen. Näringslivet i Falun kollar igenom budget och affärsplan. Vi ska på visning av DET huset på söndag som visserligen ligger i Blg men är bäst. Jag har skrivit till banken om huset men ännu inte hört något.
Jag har också skrivit till HSO men de vill visst inte heller svara. Fy för fabian vad det ska vara trögt med allting.
Regnar gör det dessutom och blåser halvstorm som blåser hit askmoln från Islands nya vulkanutbrott.
Vissa dagar är det väldigt svårt att se det possitiva i tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar