tisdag 17 maj 2011

Äntligen fick vi till mötet i Falun. Jag tror även att det var det bästa mötet hittills. Jag hade själv en del koncentrations problem då jag hittat DET huset i Blg någon timme innan vi åkte.
Jag har kontaktat banken ang lån men tjänstekvinnan var på semester. Tid är i alla fall bokad för visning av huset.
Kvinnan i Falun tyckte också att vi ska börja göra en marknads undersökning som är kombinerad med marknadsföring ( reklam).
Jag har börjat med det också. Tagit rätt på lite adresser samt skrivit ett utkast till ett mail. Det känns skönt att få lite andra uppgifter nu än att bara sitta och göra om budgetar hela tiden.
      På det personliga planet är det ont! Min axlar är för tillfället snart obrukbara. Jag har stora problem att bara tvätta mig tex under armarna.
Som tur är så har jag en tid inbokad hos ortopeden den 23/5 så innan dess tänker jag inte ta något inflammations dämpande typ diklofenak. Det får bli som det blir.
Försäkringskasse läkaren var jättestressad och hade inte tid med mitt ärende så jag hoppas nu på den här veckan i stället. Kanske i morgon?

1 kommentar:

  1. Va´trevligt! Det kanske ordnar sej till slut med företagsplanerna. Tråkigt att du ska ha så ont i axlarna, du får ej glömma att vila dej ibland. Healingkram från stina.

    SvaraRadera