måndag 9 maj 2011

Då var vi där igen. Nedrans säger jag! Hade jag inte tänkt fel angående datum igen? Det är inte förrän den 16 vi ska vara i Falun. Vad ska  jag gör med min hjärna?
     Roddmaskinen funkar ju bra men inte på mig just nu ialla fall. Jag tog det lugnt i början och värmde upp ordentligt och körde fem minuter. Ökade lite varje dag så jag kom upp i 25 minuter. Nu har jag antagligen inflamation i axlarna igen för de värker gruvligt, även när jag ska sova. Så ingen mer rodd för tillfället.
Men; jag har fått en tid till ortopeden och nu skriver jag av : )) 23 maj 14.30. Därför tänker jag inte börja någon ny kur med Diklofenac. Det får vara ont till dess.
Eftersom det bara är katterna som använder bäddsoffan så ska vi nu köra den till återvinning få se om vi kan få några kronor för den. Då kan vi i stället göra ett litet mini gym i det rummet.
Nej, nu ska jag spela lite poker i stället på facebook. Ha dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar