torsdag 17 februari 2011

Tänk, vad mycket några vänner kan göra! Helt plötsligt har den här sidan blivit ganska välbesökt. TACK! alla vänner. Jag ska försöka återgälda er med att skriva lite här som inte hamnar på facebook eller på andra ställen.
För att återknyta till tidigare inlägg:
Jag håller på och undersöker möjligeten att starta ett eget företag! Jo, det är sant! Trots att jag haft eget förut och att jag gått sjuk-skriven så länge så känns det som att det är dags. Antagligen kommer vi då också att flytta upp till norra dalarna men det är knappast någon nackdel. Alla verkar vara odelat positiva, utom lilla mamma då som alltid tvivlar på mig och min förmåga. Men det får jag väl försöka bortse från. Mammor är alltid mammor (även jag) som oroar sig för att det inte ska lyckas för deras telningar.
Nå, banken är positiv, mäklaren som ev ska sälja lägenheten, div. bidragsgivare, älvdalens kommun och tänkta leverantörer likaså. Nu fattas den viktigaste, arbetsförmedlingen. Men har jag lyckats övertala min egen gube så ska väl af inte vara ens ett hälften så stort problem.
Tiden går sakta mot den 24....
Nervös är jag också..........
Jag har övertygat alla (och mig själv) om att jag fortfarande är för instabil för att jobba.
Är jag det??? Det finns många tvivel hos och om mig själv som jag ska försöka att finna svar på den närmaste tiden.
Peppning önskas!
Och så kommer oron för framtiden... Hur länge klarar mina föräldrar sig själva? Vad händer när de inte gör det och jag har 30 mil att åka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar