fredag 18 februari 2011

Jag tänkte bara berätta att sjuk-gymnastiken för mina vader verkar göra nytta. Förut när jag gick promenader så värkte vaderna men det det har försvunnit. Kvar finns bara en stelhet som gör att jag får vagga fram som en anka så fort jag vilat en stund. Det gör inte så mycket bara det inte gör ont.
    Axlarna får också gymnastik men där har jag nästan lika ont. Svaret på röntgen ska komma vilken dag som helst. Få se då om det är lönt att tex göra operation eller bara hålla dem så rörliga som det går.
  Här fortsätter snön och kylan att hålla i sig och ingen utmattning verkar vara på gång. Det är dålig stil av gumman tö men hon kanske har blivit uthyrd till ett bemanningsföretag och då vet man aldrig hur det går.

Nu har jag fuskat med maten igen och ätit alldeles för mycket kolhydrater. Upp två kilo! Det här är inte roligt. Det är ot-roligt!...att det inte ens ska gå att äta tex gröt utan  att gå upp i vikt. Svårt börjar det också bli att bygga kosten på proteiner då kött är så himla dyrt. Jag tackar för att det fortfarande är överkomligt med köttfärs men det blir lite tråkigt i längden.

1 kommentar:

  1. Ett litet tips! LCHF-mamman på Dalarnas tidningar är en bra inspirationskälla, jag blir oxå sötsugen numera, tror att det beror på kylan??
    Kram från Stina

    SvaraRadera