måndag 24 januari 2011

Så, nu är jag här igen och jag har tagit upp bassängträningen igen. Axlarna mår fortfarande ganska bra om jag inte anstränger dem extra mycket. Ett enkelt träningsprogram för både axlar och vader kör jag igenom varannan dag ca. Det hjälper tydligen. Men...... Idag tog jag en promenad till lasarettet och till baka för att beställa bassäng tid och det var inte heller bra. Jag hade stavarna men var tvungen att dunka i dem ganska ordentligt hela vägen så nu har jag superont i höger armbåge i stället. (Tennisarmbåge?).
Jag ska till sjukgymnasten i morgon så då får hon väl hitta på ett bra program för den också.

Byte av mediciner har gått jättebra. När lyrikan försvan försvan dimman under hela förmiddagen. Nu har jag också bytt ut sifrolen mot en annan och än så länge funkar det kanon.
Till och med att jag har gått ner 5 kg utan att ändra på något. Det är stort vill jag lova! Det har inte hänt en enda gång under 1,5 år att nålen gått åt det hållet.

1 kommentar:

  1. Jag gläds med dej att nålen pekar åt rätt håll. Själv har jag börjat stenhårt med LCHF igen. Det är det enda som hjälper för min del.Hoppas Du blir av med dina krämpor oxå. Hälsa gubben, KRAM <3 från Stina.

    SvaraRadera