onsdag 19 januari 2011

Jättekul !!! Äntligen har jag fått min första kommentar och sett att någon verkligen är in och läser .
  Jag har varit till Sunnansjö / Grangärde vårdcentral. Intressant möte. Jag trodde att det skulle ligga vid Solgärdet men så roligt var det inte. Nåja, jag var där för att få en introduktion om kursen i den svåra konsten att sova,  som jag har tänkt försöka gå. Om jag kommer  med så startar den den 22/2 och kommer att bli ett mycket bra ämne att blogga om. Så skriv upp datumet ni som är intresserade!
  Även simbassängen har fått ett besök igen. Min sjukgymnast tycker att det är ett bra sätt att träna även om det gör ont och det gör det.
    Äntligen börjar jag känna mig någorlunda återställd efter förkylningen, eller flunsan kanske det var. Lite rossligt är det dock fortfarande.

Jag blir så trött på Lidl! Jag var dit och köpte en stavmixer med en massa bra tillbehör som jag tänkte ha i stugan. Väl hemma med paketet så öppnar jag och kollar och då fattas mixer verktyget! Surt sa Räven. Nu måste jag åka tillbaka och försöka byta. Kruxset är  att det fanns bara en kartong kvar. Ska bli spännande att se om det går att lösa.
  Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till pärona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar