lördag 15 januari 2011

Nu har jag bestämt mig. Bloggen kommer att fortsätta men på reducerad fart. Inga inlägg varje dag utan det kommer att bli mer spontant. Inga bestämda tider alltså utan när andan faller på.
    Vi var i stugan under nyår och trettonhelgen men det var bara eländes elände. Först var guben sjuk när vi åkte upp. Snön hade vräkt ner men grannen hade kört ett drag med skopan så vi kom i alla fall in. Se´n blev jag sjuk. Ganska hög feber och dunder förkyld med en jätte jobbig hosta. ( jag är ännu inte helt frisk 14 dagar efter vi kommit hem). Men the show must go on så jag var ändå ute och skottade av taken för där fanns det lite att jobba med.
    Jag har varit till sjukgymnasten och fått ett lite utökat tränings program. Axlarna känns ordentligt igen i alla fall den högra men jag kan inget göra åt det mer än träna  och vänta på röntgen.
   Julen har städats ut och vårgardiner satts upp. Väldans skönt må jag säga att äntligen få in lite ljus i vår mörka boning.

1 kommentar:

  1. Välkommen hem igen! Soltimmarna ökar nu, de ljusare tiderna ska nog skrämma bort våra förkylningar. Ha det så gött ! <3
    önskar Stina o Court

    SvaraRadera