söndag 5 december 2010

Vaknade i morse och var fortfarande rädd efter en mardröm tidigt i går kväll. Jag fick lägga mig tidigt för jag blev så fruktansvärt trött och mina ben höll på att driva mig till vansinne. Nåja, jag somnade tydligen till men märkte (i drömmen visade det sig) att gubben kom in och tittade på mig. Jag försökte tala till honom men det gick inte och jag försökte vända mig men jag var helt förlamad. Av någon underlig anledning så var jag rädd för honom och försökte säga nej,nej men inget kom fram. Jag fick en väldig hjärtklappning och i princip hyperventilerade men med stängd mun. Nu vet jag inte om det hände heller för gubben han sa att han överhuvudtaget inte var in till mig. Knepigt hur det kan bli.
      Vi har varit och åkt runt lite i stadens utkanter idag för att dels titta på några hus som är lediga och dels för att kolla in miljöerna utifall att något blir ledigt. Än är det inget som faller oss i smaken.
   Jag hittade ett jobb åt gubben i dag  i stora staden Falun så det kanske blir där vi hamnar i stället. Om han nu får tummen ur och skickar in CVn.
   Katterna har varit uteflera gånger idag för nu är det bara-3. Rena sommar temperaturerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar