måndag 6 december 2010

Nu blev det en straffrunda igen! Jag har fuskat och ätit choklad och 2 mackor. Det håller inte för jag går upp i vikt om jag bara andas på dem så att äta är absolut ett stort NEJ. Därför blev det en tvåtimmars promenad idag men det var hyfsat varm så det gjorde inte så mycket.
Ett nytt projekt med att sticka benvärmare åt mig har jag börjat med idag. Än så länge ser det ut att bli bra. Bilder kommer väl så småningom på min hemsida. Jag har också lagt ut en bild på de fönsterlöpare/ festremsor som jag gjort åt modern.
          Katter är det mest otacksamma som finns. Vi köpte torkad fisk att ha som extra godis. Pyyt sa de och rynkade på nosen. Möjligtvis att det går att leka med sa yngsta katten och slängde biten bakom en dörr.
Äldsta katten förärade inte firren med en blick en gång. Så´nt där trams får ni ha för er själv!
   Rådisar passade herrskapet bättre. En var fylld med mynta och den ska de naturligtvis slåss om. Dessutom biter och dreglar de på den så den måste hänga på tork emellan varven. De vanliga rådisarna leker de med en stund tills de hamnar bakom något och så tröttnar de på det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar