onsdag 1 december 2010

Jag har märkt att jag inte är så vidare bra på det här med att skriva titel eller överskrift som jag fick lära mig i skolan att det heter. Här väljer jag att glömma att göra det och i en insändare jag skrev där dög den inte utan redigeraren hittade på en  helt egen. Men det gör inte så mycket eller hur??? Innehållet är ju det samma i alla fall.
Idag har jag tagit reda på kycklingen och gjort biffgryta. Nu är frysen grymt full igen men det är nog bara bra. Nästa vecka är det en så`n där hemsk vecka igen med kanske fyra olika möten. Krafter går det åt då.
Jag har inte suttit mer än kanske en timme vid datorn i dag så jag har faktiskt hunnit läsa ut min bok och tittat på SAW 1 som är en skräckis.
     Katterna hade cirkus i går kväll. Först äldsta katten som alldeles innan jag gick och lade mig var på båda lådorna. Därefter när jag höll på att somna var det dags för nästa . Det tog nog en timme extra med allt fixande,  men i kväll har de varit ut båda två före nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar