fredag 1 oktober 2010

Hjärnmiss

Hjärnan har idag spelat mig ett stort spratt. Skulle träffa Af & fk kl 10 och så har jag läst fel på en hel månad! Jag ska ju inte vara där förän i nov.Jag har mått dåligt hela veckan och inte sovit sedan 3 i natt till ingen nytta.
Lite possitiv var det ändå för jag träffade en gammal arbetskamrat, gammal och gammal förresten han är ett år yngre än jag, och vi fick ett långt samtal om ditten och datten. Se`n var det bara att åka hem och ringa runt till alla som visste och tala om att jag har gjort bort mig igen. Lite pinit är det när sådana här saker händer gång på gång.
Mötet i går var under all kritik! Ett ventilationssystem som susade jättehögt, två översättare till text satt och smattrade på tangent bord, två talare som inte hade svenska som modersmål och knappt visste vad de skulle tala om och som dessutom hade volymen på för högt. Jag mådde så dåligt under denna kakafoni att jag var tvungen att avbryta och gå ut. Gubben satt kvar men han tyckte också att det var helt värdelöst.
Nu går jag ut i solen ett tag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar