måndag 18 oktober 2010

Resan gick hyfsat trots att jag var genomtrött hela vägen. Vi fick stanna tre gånger och hämta andan. Väl framme var allt det glömt. Jag släppte ut kissarna och slängde in grejorna. På med värmepumpen på högsta och se´n ut för att ge pippina mat. När allt var uppackat så var det fortfarande kallt inne så kaminen fick sig en laddning, förresten den brinner än när klockan är 22. Det vill inte gärna bli innomhusklimat idag.
        Jag fick sitta med boxern, dosan och instruktionsboken hela kvällen och nu har jag konstaterat att jag inte kommit någon vart. Vilken värdelös bok!!! Eller är det hjärnboken det är fel på som vanligt? Nåja, tur att inte den vanliga antennen är bortkopplad än. Parabolen den får vänta på guben eller den som sålde boxern!
Äldsta katten var ute och sprang hela tiden från 15.30 ca till 20.00. Jag förstår att det var mycket att kolla av sedan vi var här senast. Hoppas han kan hålla sig lugn några dagar nu. Tjejen har suttit och luktat på sina inbillade blommor under nästan samma tid. Nu ska det verkligen bli skönt att sova i tystnaden. En ny härlig dag kommer i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar