fredag 17 september 2010

Tänk hur det är....Igår kom jag inte ens i håg att skriva här. Jag får väl skylla på att jag är nybörjare.
En stor del av dagen gick åt till att skapa en hemsida till åt mina jättesöta husdjur. Gå in och kolla vet ja'.
https://sites.google.com/site/timochfiassida
För övrigt är de allra,allra sista lingonen i frysen. Inga fler tänker jag plocka heller! Kvaliten är urusel med ruttna och halvruttna bär till största delen. Nästa år blir det bättre. :)
Jag har börjat virka en....   ja , jag vet inte riktigt vad det blir ännu . En kudde eller en normal duk eller en jätteduk. Vi får se hur andan faller på.
Katterna ja. De blev riktigt osams i går igen. Båda vill ligga och sova på samma ställe och då blir den äldsta sur och biter ifrån. En riktig gammal tjurgubbe är han. Det finns hur många ställen som helst att sova på. Dessutom regnade det och då blir han sur för det. Han har ett stort rörelsebehov och hatar vatten på kroppen. Ingen bra kombination i dagar som dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar