fredag 10 oktober 2014

Jag har haft planer på att starta den här bloggen igen men jag vet inte....... Har haft problem med folk som läser saker och sedan kastar skit bakom ryggen. Jag gillar inte det men jag är väl modig eller dum kanske. Det ligger väldigt när varandra har jag insett. så jag gör väl ett försök igen.

Det har hänt så otroligt mycket under den tid jag lade ner det här skrivandet. Ond bråd död, svåra sjukdomar osv. precis som det är i livet. Som tur är så händer det även bra saker som väger upp det hela.
Jag har ännu inte hunnit läsa vad jag skrev sist men det ska jag göra till nästa inlägg så jag vet var jag ska fortsätta.
Just idag är det grått, grått och vått. En typisk höstdag med andra ord. Lusten att göra något är som bortblåst. Fniss, det var just det jag skulle ha gjort idag, blåsa bort löven. Har nämligen fått låna en sådan där jätte fön av fadern. Nu är det ju så att löv normalt inte är tunga men när de är så här många och dessutom blöta så är det ingen bra kombination. Det får bli en annan dag.
 Jag skulle också ha börjat med matlagningen för länge sedan men....... Ja, jag fastnade på Fb och Farmville2. Det får bli sen.
En lånebok ligger och väntar men... sätter jag mig med den så somnar jag. Vilket i och för sig är något bra, då försvinner ju den här grå dagen lite fortare men det får bli sen.
Jag brukar inte vara den som skjuter upp till morgondagen men just idag tycker jag att det är en bra dag för det så nu fortsätter jag på Fb.
Hoppas att det är någon som fortfarande väntar på att jag ska skriva något här och till er säger jag bara : Gör er en så bra dag ni kan för den kommer inte tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar